Móda a účesy – zajímavé trendy účesy 2016 neignorují ve svých kampaních ani módní značky, jako jsou Louis Vuitton, Tom Ford, Dolce&Gabbana nebo Gucci.
Nejžhavější trendy účesy 2016 se dostaly i do fashion kampaní těch nejprestižnějších značek. A tak, i když možná konzervativně váháte, jestli si blond nebo brunet barvu vlasů změnit letos na šedou nebo jí dát růžový nádech; když se nemáte odvahu pustit do účesů ve stylu retro sedmdesátek nebo do jiných podobných trendy účesů; módní trendy to budou rozhodně životaschopné. Budou totiž na očích a když ne vy, tak rozhodně jiné odvážlivkyně do nich půjdou. I já váhám – mám svého favorita, ale odbarvěte si hnědé vlasy jen tak zčistajasna na šedé vlasy. Kdo by neměl strach, že bude z ničeho nic vypadat o 20 let starší? Trendy účesy 2016 jsou však v mnohém o odvaze. Takže začněte tím, že se naladíte na nové módní trendy a pak hajdy ke kadeřníkovi i s ukázkou účesu z našeho magazínu nachystanou pěkně otevřenou v mobilu či na tabletu.
Šedé vlasy jako trendy účesy 2016 podle Tom Ford
Tom Ford právě představil svoji kampaň pro jarní a letní módní kolekci 2016 a v ní jede na vlně extra módních šedých vlasů. Barva roku pro vlasy – šedá, nebo také grey, je barvou, pro kterou můžete ukrást titulek slavného bestselleru 50 odstínu šedi. Protože minimálně v tolika odstínech, bude letos tato barva vlasů módní. Šedé vlasy mohou jako trendy účesy začínat na tmavých odstínech téměř k nerozeznání od černé a končit na světlounce našedlé, téměř až bílé barvě vlasů. A šedá barva vlasů není jen módou pro dámské účesy. Je to i barva pro pánské účesy a i Tom Ford ji nasadil i mužské hvězdě své kampaně.
Růžová barva na vlasy podle Louis Vuitton
Díky tomu, že jednou z módních barev roku 2016 je podle Pantone růžová barva růženínu – Rose Quartz, velký boom zažijí také růžové vlasy, kterým už mnozí spíše předpovídali odchod z módní scény. Vše je ale jinak. A růžové účesy se objevily i jako trendy účesy kampaně Louis Vuitton. Louis Vuitton Series 4, reklamní kampaň na kolekci jaro-léto 2016, pokračuje ve vizuálním dialogu několika umělců a uměleckých stylů, který zahájila kampaň s názvem Series 1. Jednotlivé snímky opět tvoří triptych – každá část navazuje na ty další a doplňuje je. Výsledkem je příběh ženské hrdinky, která svojí osobností inspirovala Nicolase Ghesquièra. Autory této nejnovější série jsou Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Každý z nich zde nabízí svůj pohled na múzy nové éry. A ve dvou z nich hrají svoji roli i růžové vlasy.
Dlouhé vlasy v náhrdelníku jako trendy účesy podle Dior
Zapomeňte na zahalování vlasů do šátků. Trendy účesy pracují letos se šátky zcela jinak. Vlasy se jimi stahují na krku jako náhrdelníkem. A náhrdelníkem, nebo i vlastními vlasy obtočenými kolem krku, můžete šátek k nahradit. Je to horký trend pro dlouhé vlasy a propadla mu i značka Dior. Krásné dlouhovlásky v Dior kampani pro jaro a léto 2016 mají vlasy stažené na krku textilním náhrdelníkem trochu připomínajícím šátek přesně podle tohoto módního trendu. Módu si takto užijete hned dvakrát módním účesem i nepřehlédnutelným módním náhrdelníkem.
Drdoly a bandana šátky podle Dolce &Gabbana
Nádherné drdoly, které pro přehlídková mola značky Dolce&Gabbana vytvořili Redken kadeřníci, se přenesly i do kampaně značky pro jaro a léto 2016. Drdoly jsou však málo kdy ozdobprosté. Většinou je zdobí masivní čelenky a fascinátory, nebo bandana šátky uvázané kolem drdolu.
Účesy jako vystřižené ze 70. let
Nakonec jsem si nechala retro kampaň Gucci. Retro je v této kampani vše – oblečení, módní doplňky i trendy účesy. Pro někoho odpudivé, pro jiné naprosto fascinující – nechám to na každého z vás. Pravdou je, že trendy účesy 2016 se budu 70. lety inspirovat a Gucci nám je ukazuje v jejich naprosto naturální podobě. Nemodernizuje, prostě kopíruje. Co na ně říkáte? Troufnete si?
Zdroj obrázků: kampaně značek a firem