Tomáš Hruška, byl jmenován novým generálním ředitelem L’Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Jednička českého kosmetického trhu má nové vedení. Tomáš Hruška nastupuje na pozici generálního ředitele po téměř šestnácti letech strávených v rámci skupiny L’Oréal, a to jak v Čechách, tak v zahraničí a bude celkově odpovědný za HUB tří zemí, kam kromě Česka spadá i Slovensko a Maďarsko. Tomáš Hruška nahrazuje ve funkci Laurenta Boukobzu, který ukončil svou lokální misi na konci října a vrátil se zpět do Paříže.
Při vedení pobočky L’Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko bude moci Tomáš Hruška využít své široké mezinárodní zkušenosti získané na různých pozicích v rámci marketingu, obchodu a také na top manažerských pozicích v zahraničí. Své hlavní cíle v našem regionu shrnuje takto: „Jako vedoucí kosmetická firma na trhu máme za povinnost neustále trh rozvíjet a přinášet nové impulsy. Náš model je založen na výzkumu a inovacích, protože jen tak jsme schopni neustále nabízet něco nového a zároveň neočekávaného. Naším cílem je více přiblížit naše značky spotřebitelům a získat nové spotřebitele díky neustálým inovacím.“
Tomáš Hruška – nový generální ředitel L’Oréal pro Česko, Slovensko a Maďarsko
Tomáš Hruška ukončil studia v roce 1999 a následně nastoupil do společnosti L’Oréal na pozici produktového manažera zodpovědného za produkty péče o vlasy. Brzy získal post marketingového ředitele, poté se přesunul do mezinárodního sídla skupiny L’Oréal ve Francii. Zde zastával několik manažerských pozic a to nejen v marketingu, ale i v obchodu a business developmentu. Zkušenosti s rolí generálního ředitele si Tomáš Hruška přináší ze Švédska, naposledy řídil divizi spotřebního zboží pro L’Oréal v Itálii.
Tomášovi je 40 let, je ženatý a má dva syny. Mezi jeho zájmy patří sport, hudba, poznávání nových zemí a kultur.
V rámci HUBu L’Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko pracuje nyní více než 400 zaměstnanců. Na českém trhu je L’Oréal přítomen od roku 1994 a jeho tržby za rok 2014 přesáhly hodnotu 2,6 miliardy korun.
O společnosti L’Oréal
Společnost L’Oréal se věnuje kráse – kosmetickému průmyslu již více než 105 let. Unikátní portfolio čítá 32 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek, z nichž celkem 23 si mohou koupit i zákazníci v Čechách. Celá skupina vygenerovala v roce 2014 obrat ve výši 22,5 miliard eur a po celém světě zaměstnává 78 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal přítomen ve všech distribučních sítích: masový trh, obchodní domy, lékárny a drogérie, kadeřnické salony a parfumerie.
Výzkum, inovace a specializovaný výzkumný tým složený z 3 700 lidí, který pracuje na plnění kosmetických tužeb po celém světe a na přilákání další miliardy nových zákazníků, jsou jádrem strategií skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvětový závazek udržitelnosti, který stanovil, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny pro rok 2020.
Zdroj informací a obrázků: L’Oréal